Hideg időbe a következő edíció modeljeit ajánljuk: #RedDesert: Black CAMO, Combat, Storm, Camel, Original a Original CAMO. Esőbe és hóba impregnát modeleinket ajánljuk.
Csomag követése részben található rendelés azonosítószám alapján a futárszolgálat ügyfélszolgálati számán 18181 vagy weboldalukon www.geis.sk tudja csomagját követni. Amennyiben a kiszállítás idejében nem lesz elérhető a megadott címen, értesítse a futárszolagálatot.
Természetesen, az áru átvételétől számított 14 napon belül kicserélhetőek másik méretre, amennyiben a termék az eredeti csomagolásában van, és az árun nincsen kopás, viselés jele, vagy sérülés. Másik méretre cserélés esetén új rendelést kell létrehozni, a csere szándékát a megjegyzés rovatban fel kell tűntetni, ˝EXCHANGE˝ (számlán szereplő referenciaszámmal, a cserélni kívánt áru nevével és termékazonosító számával) A szállítás módjánál válassza ki a ezt ˝Csere˝ FIGYELEM!! a kuponhoz be kell írni, hogy EXCHANGE, különben a futár a csomag teljes árának megtérítését kérvényezi! Csomagolja be a terméket a nyomtatott számlával együtt, amit az áruval vagy e-mailben kézbesítettünk. Az árucsere iránti kérvényét is feltüntetheti , megadva a pontos modellt és méretet. Ezután futárszolgálatot küldünk a cserélni kívánt áruért. A szállítás költsége 2110 Ft.
Töltse ki areklamációs nyomtatványt, csomagolja a számla másolatával együtt a vissza küldeni kívánt termékhez. Értesítsen minket emailben : info@doubleredshop.hu agy telefonon, és küldje vissza ide: DOUBLERED, 8000 Székesfehérvár, Bereznai utca 20.
A terméket indok megadása nélkül a termék átvételétöl számított 14 napig visszaküldheti. Visszaküldés esetén a terméknek hibátlan állapotban és eredeti csomagolásban kell lennie. Mellékelje az Elállási nyilatkozatot valamint a számla másolatát (rendelést visszaigazoló emailben találja) és küldje el ide: DOUBLERED, 8000 Székesfehérvár, Bereznai utca 20. A termék visszaérkezésétöl számított 14 napon belül visszakapja a termékért fizetett összeget.
Először ellenőrizze email fiókját, hogy nem került-e a SPAM mappába, vagy hogy nem telt-e meg az email fiókja. Lehetséges, hogy a visszaigazoló email küldése sikertelen volt. A Rendeléseim figyelése részen tudja ellenőrizni, hogy a leadott rendelés bekerült-e a rendszerünkbe. Ugyanitt ellenőrizheti rendelése részleteit is.